tirsdag 22. november 2011

Min måte og ønske advent velkommen på..

Er inspirert av andre bloggere, og går i BETONG! Så mannen ble sendt på byggbutikk i går for å kjøpe mørtel! Og støyping ble satt i gang, hele kjøkkenet var fult av sement, meg like så, men jeg er så fornøyd med resultatet!
Det som ventet meg i dag når jeg tok de ferdig støypede produktene ut av formen var:



Jaggu klarte jeg det! Så trådde kreativiteten til ett lite øyeblikk, og nye planer ble satt i gang! Her er det rødt mot røfft!


Jonas var med meg i butikken i dag og hjalp meg velge dekor til prosjektet, det ble kongler, en dompapp og en kongle i sølv og gull.. Han var lite enig i at det skulle røde bånd på som pynt, så blått ble kjøpt inn med lovnad om at jeg skal lage nye lysestaker til han! Resultatet ble dette:


Og prøves måtte den jo og jeg er i grunn veldig fornøyd selv!


Så tusen takk for all inspirasjon hos andre bloggere, spesielt Britt Irene for god veiledning:)

Julestemingener her litt, og vi koser oss med stua full av lys :)








1 kommentar:

  1. Så flott:)urolig masse fint en kan gjøre sjøl.e tenkt e sku lage me bokstava er,DREAM,før å ha på soverommet,men har itj kømmi så langt enda.må lage me forma først.å d vart e gira på å lage no:):):)trimmet skrotten og energi tiltusen.tredemølla i stua:):):)

    SvarSlett