søndag 13. november 2011

The joy of life....

er alle de vakre små øyeblikk i hverdagen som får deg til å smile, le, gråte og føle at livet er fantastisk! Og disse gutta her gir meg virkelig denne følesen!


Og min kjære gode venninne som har laget dette fine fine bildet til meg, tusen takk snuppa! Hedersplass over tvn fikk det, fordi det er fantastisk! Hun er utrolig kreativ, her kan dere se hennes blogg:

http://minlilleinteriorhule.blogspot.com/



Ellers er det så mange ting i det daglige som gir meg følelsen av lykke, små ting som store spiller ingen rolle :)
Julefølelsen for eksempel da vi kjørte hjem fra Ålen i dag, og fikk se flott natur i møte med kong vinter!


Den fantastiske blå høst himmelen vi hadde i helga:


Og disse to.. De to yndige små vesnene våre, som gir oss alt av følelser som går i løpet av en dag.. Men størst av alle disse følelsen er den av LYKKE!! og stolthet for hva vi har fått til!!




Hvordan opplever dere lykke og glede?! Og hva gjør dere gla?
ha en fortsatt fin helg videre :)
klem!

1 kommentar:

  1. Å leve hverdagen med familien er det beste, og det gjør meg glad. De små øyeblikkene og detaljene. Smilet man får om morgenen, eller trasset når man er uenig, det utgjør merkelig nok en fin balanse for lykke! Fine gutter du har :)

    SvarSlett