onsdag 7. september 2011

litt småplukk fra hjemme!

Tatt noen bilder og redigert de sånn i farten.. her kommer resultatet !


dette er de nye wallstickersene jeg bestillte til Jonas og Ludvik, fra Ebay.
det står P.s I Love You, og jeg syns det var såå fine, og er kjempe fornøyd!
De gjorde seg over sengene deres!



Dette er fra hylla i stua, ett prøvebilde prosjekt bare! prøvde redigere litt, men er enda i startfasen, 
så det blir nå som det blir..
Men det er virkelig høstkos når vi tenner alle stearinslysene i stua i mørket,
når det regner og uler som værst ute!


Som sakt, når høstmørket senker seg, finnes det ikke noe bedre enn lys!
Det gir en behagelig stemning..


I dag har jeg og Jonas hjemmedag sammen, vi skal bare kose oss! Vi skal bake litt,
da jeg skal ha jentekveld i dag.. Er lenge siden vi hadde en bare "vi" dag.
Ute regner det som bare fy, mens vi sitter inne under dyna og koser oss!

Håper alle får en fin dag!




1 kommentar:

  1. Hei snupp:)
    De wallstikersene var så søte:):)flink du er.arti me kose dag da vel,kos dere litt for meg å da:):)klem

    SvarSlett