torsdag 8. september 2011

Dagen i går...

Jeg og Jonas hadde hjemmekose dag i går, med baking på tapeten! jeg skulle ha jentekveld så måtte jo finne på noe.. for de som kjenner meg veit dere jo at baking IKKE er min sterke side, jeg klarer det rett å slett ikke! Så da å sette i gang med en oreo kake var prosjekt umulig! men jammen fikk vi det til Jonas og jeg :) flinke lille hjelperen min!






 Så kom verdens aller beste kjæreste hjem med fantastisk fine roser til meg, jeg er så heldig! brukte annledningen til å leke meg litt med kameraet, samt redigeringsprogram og her er resultatet enn så lenge iallefall.. 




Jeg må bare legge til at jeg virkelig har verdens fineste familie noen sinne! snakk om hverdagslykke! <3
I dag har det vært skole og oppgaveskriving som har stått på planen så det har ikke vært en så veldig spennende dag!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar