mandag 17. oktober 2011

En høstferie er over..

og den var nok så tung... Min fantastiske bestemor sovnet stille inn den 6 oktorber, etter lang tids sykdom, og selv om det var forventet er det veldig vondt uansett! Det ble en nydelig begravelse, og det ver virkelig godt å ha Harald der.. Det var godt hun fikk slippe, men savnet er like stort, og det er veldig vondt å tenke på enda...


Hvil i fred, fantastiske Farmor, du lever videre i hjertene våre!

Ellers fikk vi gjort mye i huset i Ålen i ferien, revet gulv, vegger og det vi fant, så vi er ett skritt nærmere boligdrømmen! :) Problemet var at i det vi rev av gamelt, stygt gulvbelegg, dukket det opp ett nydelig tregulv (noe malt, noe ikke) og jeg aner ikke om vi skal bruke tid på å pusse det ned, eller bare legge nytt... Jeg syns jo det er fantastisk, men det tar jo så mye tid! I alle rom er det sånn, så gi meg tips!:)

Resten av høstferien brukte vi med ett vennepar på Riasten (setra) og de fikk virkelig oppleve alle 4 årstider på en smell ;) Da de kom var det høst, blåst og surt, dagen etter med nyydelig sol, og deretter snø og kulde! Så det var en spennende tur ned fra fjellet, men sommerdekk og is på veien!
Legger med noen bilder fra seterturen vår :)




 Og sist men ikke minst, noen bilder av de fantastiske gutta våres! :)




Jeg lover bli flinkere til å oppdatere bloggen med bilder av vårt nydelige familieliv, iallefall nå som min fantastiske "svoger" hadde med ny, og bedre linse til kameraet mitt! Så nå er det back to basics, og mye nye bilder skal taes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar